Berichttitel: Re: Mand met fles met rozen en gerbera's
Geplaatst: 09 jul 2010 17:58
Geregistreerd op: 18 nov 2008 10:19 Berichten: 1677 Woonplaats: puurs
tis waar Miet klant is koning, dat is één van de nadelen van op bestelling werken, als ze dan een duidelijk stuk kiezen moet je soms wel eens maken op een andere manier dan dat je gewend bent hé... maar ik heb daar geen probleem mee, als de klant tevreden is, is het voor mij prima.
_________________ grtjes Deco-Els Moderator Creatief
_________________ Groetjes Joséeke Algemene moderator
Staar je niet blind op een deur die gesloten blijft, maar kijk om je heen naar een deur die open staat. Heleen Keller/ http://www.dagelijksegedachte.net )
Berichttitel: Re: Mand met fles met rozen en gerbera's
Geplaatst: 09 jul 2010 23:10
ja dat klopt els,want ik heb vroeger voor andere kleren genaaid,en als ge de combinatie zag wat ze gebruikten voor stof dan zou ge zeggen ......als ge weet wat ik bedoel,maar als de mensen dat graag zagen dat was hun keus dan
_________________ GROETJES MIET niets ter wereld is aanstekelijk dan EEN LACH en een GOED HUMEUR
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum