Geregistreerd op: 05 aug 2009 09:27 Berichten: 590 Woonplaats: Panningen-Limburg-Nederland.
Bijlage:
dille krans1d.jpg [ 119.64 KiB | 75 keer bekeken ]
Een oasisring heb ik opgevuld met wat klimopblad,Alchemilla mollus(Vrouwenmantel) en heel veel dille. Wat roosjes en de eerste kogeldistels, een paar zaadpluizen van de Clematis en heel erg veel papaverbollen.
Geregistreerd op: 05 aug 2009 09:27 Berichten: 590 Woonplaats: Panningen-Limburg-Nederland.
Die ruikt sowieso al zo lekker.
Ik zag vanmiddag de Koninginnepage in de tuin vliegen.
Hij ging op de dille zitten,ik rennen om mijn fototoestel te halen.......toen ik terug kwam vloog hij nog een rondje om mijn hoofd en ik had het nakijken!!
Ik vind dit een leuke krans Doortje en ook heel mooi omkaderd. Maar ik had de bloemen en andere plantjes gelijkmatig verdeeld over de ring. Er zullen zeker forummers zijn die een voorkeur hebben voor de manier waarop jij ze geschikt hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum