Modern bloemstuk

Alles over bloemschikken.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
lysianthus
Geslacht: Vrouw
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Modern bloemstuk

Bericht door lysianthus » 20 feb 2009 08:42

Hallo lieverds,

Ik heb me eens aan iets anders gewaagd :lol: wat denken jullie ervan?
Géén diplomatie pls, keiharde realiteit wordt op prijs gesteld :lol:
Bloemstuk Gerberas modern.jpg
Alvast bedankt
Liefs
Afbeelding

Ines
Contacteer:

Re: Modern bloemstuk

Bericht door Ines » 20 feb 2009 08:46

Hehe de keiharde realiteit is dat U beter voor een tijdschrift zou beginnen werken als layout medewerkster! :D Maar nee, alle gekheid op een stokje niet weglopen hé we kunnen U niet missen hoor hier :D
Mijn oordeel zal wel af te leiden zijn uit voorgaande zinnen... ;)
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

lysianthus
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door lysianthus » 20 feb 2009 08:57

Dank je wel Ines, nochthans hier heb ik niks aan gedaan dan het vaasje gevuld en de Gerberas vastgezet met een koordje tegen het koraal, zodat ze hun kopke niet gaan laten hangen.
Ik heb het vaasje gisteren in de koopjeshoek voor 6€ op de kop kunnen tikken, zag het zwart gespoten koraal en mijn fantasie was niet meer te houden, dan nog vlug naar bloemekes zien, eerst naar de afgeprijsde koopjes en ja..................daar zag ik de Gerberas lonken voor 2€ en de deal was geklonken.
Fijne dag
Afbeelding

Ines
Contacteer:

Bericht door Ines » 20 feb 2009 09:12

Koopjeshoek Lisy?
Waar is dat? :D Moet ik zeker naartoe...
Gerbera zijn heel mooie bloemen voor bloemschikken vind U ook niet?
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Eliane

Bericht door Eliane » 20 feb 2009 09:14

Hoi Lysianthus

Moest ik het van iemand krijgen, ik zou natuurlijk niet nee zeggen.Maar eigenlijk is het niet helemaal mijn ding, te strak.
Nochtans, het stuk is super! De kleurencominatie,bloemen-bloemenhartje, vaasje....heel mooi.
Het is wel een stukje dat ook IK kan maken.
liefs
Eliane

lysianthus

Bericht door lysianthus » 20 feb 2009 09:32

:lol: :lol: @ Eliane, mijn dochter noemde het ""design"" misschien iets voor jouw dochter? door mama zelf gemaakt :lol:

@ Ines,
Dat is wat ver weg, vrees ik, tenzij je het nog een koopje vindt als je 25€ aan benzine opdoet :lol:
Het was bij ""Van Uytsel in Kontich"" ...............welgekend door vele mensen uit de streek Antwerpen-Mechelen en ver daarbuiten.
Afbeelding

deco-els
Contacteer:

Bericht door deco-els » 20 feb 2009 09:50

hallo lysi,

woensdag is trouwens koopjesdag bij van uytsel, wist je dat?

mijn mening : ik vind de verhoudingen niet zo goed, hiermee bedoel ik de koraal is naar mijn mening te groot voor de pot, het idee is wel heel goed, kleurkeuze ook maar ik zou de gerbera's allemaal aan dezelfde lengte aanhouden bv is nog veel strakker en moderner en eventueel opvullen met orange sisal of iets anders in orange tint (misschien siersteentjes of glasparels,...)
dit is ook niet helemaal een stuk dat bij je past, niet romantisch genoeg, we zijn van jou de romantische meer warme stukken gewoon ondertussen, misschien vandaar dat het niet helemaal klop het plaatje

de presentie daarentegen is weer prima !
grtjes
Deco-Els
Moderator Creatief

Ga af en toe een kijkje nemen op mijn blog http://www.deco-els.be

lysianthus

Bericht door lysianthus » 20 feb 2009 10:12

:lol: :lol: Els, ik heb nog véééééééééél kanten die je niet kent hoor :lol: :lol:
Waar zou je die steentjes,pareltjes of sisal dan plaatsen?
Bedankt voor je ongezouten mening :lol: kan ik waarderen en haal ik misschien iets uit.
Fijne dag

ps: neen ............van die koopjesdag wist ik niet, waar is dat te doen dan? ik heb niks gezien? buiten de gewone koopjeshoek..............bedoel je in de snijbloemen?
Ik was er al een paar keer geweest en eigenlijk is het heel blakbij op een goed kwartiertje.................soms rij ik naar Verstraeten in Putte, die hebben ook veel bloemschikmateriaal, maar nergens vind je zoveel als bij Van Uytsel.
Wist je, dat elke week de leverancier komt en als je iets nodig hebt dat niet in het assortiment zit , je het kan bestellen en de week daarna, de leverancier het meebrengt, dat wist de juffrouw van het droog bloemschikmateriaal me te vertellen.
Toedelou
Afbeelding

Joseeke

Bericht door Joseeke » 20 feb 2009 10:22

Oei ik loop een beetje achter met berichtjes te schrijven. :o

Ik ben het volkomen met Els eens, het is een mooi stuk, modern maar niet de stijl die we van jou gewoon zijn.
Ik zie ook liever jou romantische stukken, alhoewel we natuurlijk, ik evengoed weleens iets voor de dochters maken en die hebben een andere keuze dan wijzelf hè.
Maar het is wel chique hoor, heel mooi gepresenteerd en de tips van Els zijn ook heel goed, je zal nog een heel ander stuk krijgen.

En jij vindt ook altijd die leuke koopjes hè, ik moet dringend nog eens met je gaan shoppen :P ben je eigenlijk nog wel thuis of altijd op zoek naar iets leuks voor het bloemschikken :?:
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

Plaats reactie