Boompje (naar idee van Rini)

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
deco-els
Geslacht:Vrouw
Contacteer:
Boompje (naar idee van Rini)

Bericht door deco-els » 16 feb 2009 10:01

gebruikte materialen : isomobol (15 cm) + speldjes + schaar + verschillende lappen stof (kleuren die bij elkaar passen) + stok die als stam kan worden gebruikt + pleister om stok vast te zetten in terracotta pot + mos om pleister te bedekken + lint om strik te maken
Bijlagen
boompje.JPG
stofjes bij elkaar nemen en met een kopspeldje vastpinnen op de isomobol - dicht genoeg bij elkaar dat isomo niet meer zichtbaar is - afwisselen in kleur
boompje.JPG (38.61KiB)1622 keer bekeken
benodigdheden boompje.JPG
benodigdheden boompje.JPG (33.58KiB)1622 keer bekeken
grtjes
Deco-Els
Moderator Creatief

Ga af en toe een kijkje nemen op mijn blog http://www.deco-els.be

forza
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: boompje (naar idee van rini)

Bericht door forza » 16 feb 2009 11:59

Hoi Els

wat een prachtige kleuren heb je dit bloemenboompje gemaakt. Tof van jou dit ook te maken, ziet er echt fleurig uit, proficiat ermee.
groetjes van Rini
Bijlagen
Animation1.gif
Animation1.gif (15.51KiB)1605 keer bekeken

Joseeke
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Boompje (naar idee van rini)

Bericht door Joseeke » 16 feb 2009 13:01

Het is een herhaling, maar ook dit is weer heel mooi geworden, ook weleens leuk om als decoratie te hebben ipv bloemstukjes.
Groetjes
Joséeke

Algemene moderator

Mijn kerstdorpen e.a vignettes
Bloemen bloeien waar ze ruimte krijgen.
Mensen ook.

Phil Bosmans/ http://www.dagelijksegedachte.net )

marleen

Re: Boompje (naar idee van Rini)

Bericht door marleen » 16 feb 2009 20:58

sjiek en mooi en fris!

marleen

Ines
Contacteer:

Re: Boompje (naar idee van Rini)

Bericht door Ines » 16 feb 2009 21:56

Els, echt fris zo'n boompje!
Ik herinner mij dat mijn moeder eens een tapijtje op die manier gemaakt heeft heel heel lang geleden.
Ik vond het toen al heel gezellig op mijn slaapkamertje met mijn enig tapijtje. Mooi hoor!
Vele groetjes, Ines
Algemene moderator.

Neem een kijkje op volgende site; http://www.tuintips.net
registreer U en win een boek!

Plaats reactie