Bleh het is er niet van gekomen en ben nog niet geweest. Maar zodra ik ben geweest zijn jullie de eersten die te horen krijgen wat ik allemaal heb gekocht
_________________ Groetjes Joséeke Algemene moderator
Staar je niet blind op een deur die gesloten blijft, maar kijk om je heen naar een deur die open staat. Heleen Keller/ http://www.dagelijksegedachte.net )
De nieuwe bladeren die aan mijn tomatenplant komen en de kleine bloemetjes die zijn allemaal geel. Ik heb de plant een keer droog laten worden omdat ik vergeten was water te geven en sindsdien zijn ze een beetje geel. Nu zorg ik wel dat de grond vochtig blijf en geef ik elke dag of om de dag water, maar is het misschien iets anders dan het water? Zouden ze mest nodig hebben omdat ze in niet zo'n hele grote pot staan?
Geregistreerd op: 13 aug 2008 17:32 Berichten: 8260 Woonplaats: waregem
Ergens is het een natuurlijk verschijnsel dat enkele van de onderste bladeren verkleuren, U kan ze afknippen Aphrokruid. Meststoffen moet U zowiezo toedienen, zeker aan vruchtdragers die in potten geplant staan.
_________________ Vele groetjes, Ines Algemene moderator.
Ik heb vandaag van EcoStyle mestkorrels gekocht en bij mijn tomaat gestrooid. Ik hoop dat het nog iets zal helpen en dat de nieuwste blaadjes en bloemetjes weer wat bijtrekken. Of kan ik de vergeelde nieuwe blaadjes en bloemetjes het beste afknippen?
Op veel bladeren zitten ook zwarte vlekjes. Ik heb al gegoogled maar kan toch niet vinden wat het is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum